Saturday, August 11, 2007

TO NIJE BILO KAKAV PLES!

Ja volim da plešem? Ovakav kakav sam, sa smešnim pokretima, stalno guran muzikom sa užarenih ploča, stotinama decibela iz zvučnika, podstaknut društvom.

Često i kod kuće, sam i sa čašom nečeg osvežavajućeg gibam kroz svoju dnevnu sobu, zamišljajući da sam član tog nekog "big bend"-a, koracima koje samo ja poznajem i slobodnom rukom koja para vazduh, a za njom, ali samo dok oči držim zatvorene, ostaje trag čudnog plavičastog svetla, ponekada dugačak i čitav metar. Onda okret, pa još jedan, pa sve to ponovo.

"Hotel Des Bains" sa svom svojom istorijom u "belle-epoque" stilu, i mladi HELPMEHELPME u skupim cipelama, odvažno prilazi "golog trbuha" i sigurnog koraka, najlepšoj gospodjici na plesnom podijumu, precizan pogled pravo u oči i čvrsta ruka kao fundament snage i sigurnosti; suvi dlanovi samo još više podržavaju ideju; desna ruka vešto traži struk, normalno da ga i pronalazi,... i,... onda osetiš poglede na koje više nisi alergičan već ti gode,... počinjete! Ti vodiš igru, a za vama ostaje onaj isti trag od svetla, onaj isti utisak "warp"-ovanog pokreta,... snovi!

Aplauz!

Pratiš g-djicu do mesta sa kog si je odneo u kosmos i podjednako siguran i sa bezobrazlukom kom se niko ne može odupreti i kom niko ne može odoleti, pronalaziš astal od koga si krenuo, stavljaš salvetu na kolena i dovršavaš "kristalni" gutljaj koji je ulaznica za zbilju.

Kada plešeš, sanjaš!

Slika sliku stiže.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home