Wednesday, August 15, 2007

SVE DOK ČEKAM TAJ TRENUTAK SLABOSTI, POBEDJUJE ENTUZIJAZAM

Imam neku šansu?

Nemam neku šansu?

Imam?

Nemam?

Imam!!!! Želje.

Sve je stvar "tajminga". Žene to najbolje osećaju, i na kraju, one uvek urade ono što žele i hoće.
Kraj citata.

Pamet ili glupost ne znače previše kada se bira ili nudi. Ako je to još "živo meso" koje je u igri, radost iščekivanja mora biti shvaćena kao radost. Sa druge strane je teška sjebada, i ne možeš se osećati dobro. Stalno spominjem "osećati".

Indikativno?

Večeras može biti veliko veče, ili kao i svako drugo. Uvek prvo reci da je nešto dobro. Ne može se završiti loše, jer
"sada!"
bilo koji ishod mi mnogo znači. To je kada osetiš nešto neizdrživo, i po svaku cenu. Kakav sam graditelj, videćemo. Nije da ćemo baš čitati u novinama, iako sam danas izašao u novinama. Izaći u novinama! Kakva glupost. Mene nikada ne zastupa fotografija na kojoj sam ja. Zastupaju me fotke koje sam ja na neki drugi način.


Najbolja stvar na svetu je da budeš HOT. Ili, prevedeno, dobra cica.

Nije loše biti uspešan fudbaler, takodje.

Lepše mi je da prodajem sebe kao dobru cicu. Prosto, svaka glupost se oprašta.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home