Sunday, October 19, 2008

ANTIDRAMA,... OUT OF AFRICA,... NEMA RELACIJE SA BOBI VOTSONOM ! ! !

Noć,... Afrika,... tridesete.

Pored logorske vatre sede ona i on. Tanne (Denmark) i Denys (United Kingdom).

Obožavaju se,... ona to ne sakriva,... on to "kao" sakriva. Svi sve znaju,...


***

(miš-maš a la digibubi.blogspot.com)

Tanne:
Zašto sam ja ovde?

Denys:
Zato što sve ovo moraš videti, da ti ja pokažem,... mislio sam,... ti ćeš ovo moći da razumeš.
(u pitanju su najlepši prizori Kenije koje možete da zamislite)

Tanne:
Imala sam sifilis. Zato sam bila u Danskoj.

Denys:
Znam. Ja nikada nisam bio bolestan.

Tanne:
Kažu da ću imati normalan život, ali ne i decu.

Denys:
Znači,... škola?

Tanne:
Da, škola. To sam napravila za decu iz plemena Kikuyu.

Denys:
Trebaće nam hrana već sutra,... moramo u lov.

Tanne:
I,... znao si da ću krenuti na put sa tobom?

Denys:
Sutra je naporan dan, naspavaj se.

Tanne:
Šta će se desiti sutra?

Denys:
Nemam pojma.

Tanne:
Laku noć.

Denys:
Laku noć.

***


I za kraj, još jedna fenomenalna replika:

,... zar ne vidite da je "God a.k.a. Bog" veseo i srećan,... kako se samo igra sa nama,...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home