Saturday, January 19, 2008

ARABIC, HEBREW AND PERSIAN!!!

Obratiti se nekom, a da te neko razume,... teško je. Razlog: ne znam. Ja: takodje, ne razumem.

Postoji savršen sklad u nerazumevanju. Ja u klin, ti u ploču. Ti u ploču, ja u klin. I tako,...

Zauvek? Ili dok ne porastemo? Ili je tako i kada porastemo? Stalna nestrpljivost me na neki način spašava. Spašava jer,... nemam više prostora da odstupim i gurnem sve, na neku drugu stranu, dalje od svega, gde osećanja blede. Na nekoj drugoj strani. Traže, traže te.

Onda odeš na MYSPACE profil grupe BOYE, i oraspoložiš se. Tamo ima toliko, toliko na pametan način duhovitih opaski. Nemam hrabrosti da ih zamolim za prijateljstvo. MYSPACE prijateljstvo,... nije nešto, ali prijateljstvu se u zube ne gleda. Ehhh, moj dragi Shoxy. Polude li?

Nisu BOYE samo duhovite,... BOYE su pametne,... BOYE se ne boje!

Da mi je taj "revival" da doživim, pa nek' ode sve u pičku materinu. Uključujući i planetu. I druge planete.

Recimo, SUPERNOVA u SKC-u... t.j.,... BOYE u SKC-u, 2008.

Taj poklon sam napokon zaželeo od deke u crvenom, sa belom bradom, kočijama u koje su upregnuti irvasi (ili obrnuto).


Moram da okrenem jedan telefon! Možda ću nešto više saznati,...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home