Saturday, January 12, 2008

"ONLINE" SANOVNIK, SANJARICA,...

Sanjao sam sledeće (mada je ovo najpribližnije od onog što je ponudjeno):

Vidjeti vodu da teče - netko blizak vam laže.
(sanjao sam poplavu u kupatilu, odnosno, kako se iz umivaonika sliva voda,...)

Kupati se u mutnoj vodi - predznak gubitka drage osobe.
(sanjao sam da sam na nekom trajktu, na otvorenom moru i da pokušavam da predjem preko prozora A do prozora B,... naravno, upao sam u vodu,... bila je tako hladna; zima kao godišnje doba kada se sve ovo zbiva,... nazovimo to "vremenom sadašnjim", ako nešto ipak nije jasno,...)


Izvor informacija nije baš, baš 100% od poverenja, ali ako je ovo istina, idem odmah da se ubijem.
Ako ne zbog prve stavke, a ono zbog druge zasigurno!!!


http://www.sanjarica.aureldesign.com

Saznajte sve o svojim snovima uz online sanovnik Pek radija ...
Saznajte sve o svojim snovima uz online sanovnik Pek radija.
www.radiopek.co.yu/sanovnik.htm

Riznica Tajni
Numerologija Tibetanski test Sanovnik (3500 pojmova) Ljubavna slagalica .... Bespatni servisi: On-line sanovnik, Personalni horoskop, Ljubavna slagalica, ...
www.bosnic.com



Želim vam prijatan "surf".
Naravno u ime naučnih radnika zaduženih za tumačenje ovakvih pojmova.

Eto vidite da je pobedilo dobro u meni. Sa gnušanjem odbijam da verujem. To se zove "odbrana i poslednji dani".

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

DODATNA OBJAŠNJENJA, jer nisam zadovoljan samo ovakvim odgovorima, a nije me mrzelo da potražim (no shvatio sam da sam na adresi na kojoj nisam nikada bio, pa je sve ispalo malo smešno):

UMIVAONIK - Predznak bolesti.

UTAPANJE, UTAPATI SE - predznak bolesti ili gubitka bliske i drage osobe.

UTOPITI SE
- u velikoj ste opasnosti iz koje se možete izvući ali samo vlastitim snagama.

UZBUĐENJE - Doživjeti uzbuđenje - ostvarit će se vaše težnje i nade.

BITI UŽASNUT - primit ćete zasluženu nagradu.

PASTI U MORE - pretrpjet ćete neku štetu.

NEMIRNO, VALOVITO MORE - čuvajte se svojih susjeda.

BROD U VOŽNJI - nepostojana sreća.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Osećam se tako dezorijentirano!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home