Saturday, January 12, 2008

UBEDJEN DA JE "KININ" ZDRAV!?

Ne znam zašto to mislim,... već dve noći san počinje prizorima vode. Uplašen se budim. Osetim i znoj na čelu. I svuda,...
Da li postoji neki "online" sanovnik? Neki kom bih poverovao. Neki u koji ne bih smeo posumnjati. Ili je to već dubok alkoholizam, anarhizam, autoegzorcizam. Poredjati po alfabetu ili azbuci; isto je. Znam samo da napad i dalje traje, da ne odustaje i da je dobro jahati ga. Note me prevrću naglavačke, čak i reči.

Tako sam slobodno kazao: ne priznajem slobodu oslonjenu na neznanje.

A opet, kada nešto ne znam osećam se spašeno, i naravno, nekako slobodno,... možda ne priznajem kada neko ima potrebu da nešto objasni dok se vrti u krug, ili ga neko vrti u krug sve do onesvešćivanja, sve do opsednutosti cikličnim; lupeta i grabi u pravcu plaže na kojoj je završni smisao tog objašnjenja, mlatara i bori se, ali ne ide. Naravno, kosmos uvek pobedi; "pardun", kosmička pravda.

Opet, čuo sam famoznu rečenicu koja znači sve, ali baš sve:

VODI RAČUNA O SEBI!

Ne znam kako je to jednom čoveku palo na pamet, da li ju je izmislio, da li ju je čuo, ali to nije važno,... važno je da sam je zapamtio za zauvek. Tako sam siguran. I nemoćan. A tako moćan.
To se da kazati u svakoj prilici. To se da zapamtiti već prvom prilikom. Kratko je, a uzbudljivo.

Ložim se na sebe. I tebe!
A ti ne postojiš.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home