Sunday, August 17, 2008

BETAMETAZONDIPROPIONAT,...

,... mažem redovno na svoja ramena.

Postoje delovi na ledjima koje ni čovek-guma nije u stanju da pošteno dohvati. Da kvalitetno namaže betametazondipropionatom.

Ja imam sreće. Meni ima ko da pomogne.

Iz hemije sam čitavog života imao četvorku. Iz hemije sam čitavog života imao četvorku na tešku prevaru. Koristio sam šarm i moć besprekornog vida. To sebi mogu da oprostim.

Prepisivao sam kako sam znao i umeo.

Ta nauka me je sjebucnula još kod prvog spina. Neverovatno. To nikada nisam mogao sebi da objasnim. Fizika - super talenat. Matematika - super talenat. Hemija - totalna bulja. Srpski - jebač keve. Likovno - hiperprodukcija i savršeni osećaj za bojeni kontrast, za akcenat, za slobodu. Fizičko - bio sam vredan i voleo sam nadmetanje. Istorija - kampanjski, od teme do teme,... Geografija- to mi je hobi, na neki način, i 'lebac na neki drugi. Muzičko - "Višnjičica rod rodila", a posle sam nabavio svoj prvi instrument, a posle su mi ukrali taj isti prvi instrument.... brate, da sam svirao klavir, čik da vidim kako bi mi to ukrali.

Svakako, tema je hemija.

*****************************

4. ŠLJOKICE

Stavila sam šljokice
na trepavice
Svaki put kad trepnem
da te zaslepim
Plan je zacrtan
Hoću da te hipnotišem
I onda da te otmem
Da ti ugradim novi mozak i
probudim ti lenjo srce
Kad te vratim u život
Ni sekund bez mene nećeš moći
A onda ću ja tebi da se smejem
Kao meni sada ti

Pusti me Otimam se
kontoli.


**************************


Ja imam hemiju!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home