Friday, July 18, 2008

DRAGA. MILA. JEDINA.

Zbog čega se stalno duriš? Zašto si tako daleko? Zašto ne osećaš sigurnost?

Da li je problem u meni? U tebi? U hemiji?

Zašto si tako nesretna? Kako si došla u tu situaciju? Šta sam sada uradio?

Kako to misliš? Zašto to misliš? Nemoj da si sluđena! Nemoj se kidati!

Kako to misliš medju nama nema večnosti? Kako to znaš? Ko ti to govori?

Zašto misliš da ja nisam na tvojoj strani? Odakle ti ideja da mi ti nisi najbitnija na celom svetu?

Stvarno misliš da te ne poštujem? Stvarno misliš da mislim da si ti predmet?

Zbilja si tužna? Lažeš me! Ložiš me! Šališ se!

I,... svi oni misle da smo ti i ja pogrešna kombinacija? Ko to misli?

Kako to znaju? Odakle im "input" da tako razmišljaju? Gde oni žive?

Ko su ti ljudi? Kako to misliš kada kažeš da ne znam šta govorim?

A oni znaju šta govore? Znaju? Naravno da znaju,... svi sve znaju!

Jebote, svi sve znaju.

Samo ja ništa ne znam, čini mi se,...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home