Friday, May 30, 2008

NESANICA ILI KADA NEMAŠ MOĆ,...

Dobro,... popio sam,... ovog puta ne mešam pića, ne mešam ni zablude, ni uverenje da sam u nekom čudnom "mode"-u,... ali zato mašem i dozivam samog sebe, i teram se da zaspim. Ne ide. Neće, pa bog.

Popio sam lek,... na biljnoj bazi. Računajući ishranu po svojoj krvnoj grupi, valerijana je baš po propisu. Mome telu ona godi. Već neko vreme smo razdvojeni, i nismo se medjusobno mešali, i nismo jedno drugom samopouzdanje "drive"-ovali,... u pozitivnom pravcu,... nismo dodeljivali po dvanaest poena svako svakom. Dugo se nismo sretali ni po džepovima od košulje ili jakne. Izgleda da je sada vreme za promene. S vremena na vreme, mala promena nije naodmet. Ova promena je veoma mala. Ma, možda je sve to od ovog današnjeg (jučerašnjeg) vetra. Kada je vetrovito, ljudi polude. Na moru, kada duva jugo, ljudi polude. Jugo duva i do dve-tri nedelje,... i svi su onda blesavi dve-tri nedelje. U San Francisku, kada duva vetar, ljudi češće peške obilaze "Golden gate". Kada ideš peške na taj most, samo ti je jedna stvar u glavi.

Recimo, meni sada dodje da se obesim,... hoću da spavam,... ležim već 6 sati i dozivam bilo kakve snove,... sve sam učinio. Čitao sam, gledao sam film, svirao sam, snimao sam, ponovo sam čitao. I kada su sve te onanije prošle (hmmm,...), i dalje nema rezultata. Rezultat je san,... rezultat je jasan. Koji li je ovo produžetak koji sada igram,... čak je i suparnički tim duboko u snovima,... sam sam na stadionu,... vlada muk. A ja i dalje djuskam. A nemam protiv koga.

Pomišljam,... ovaj problem u ovom gradu, u ovom času imam samo ja. Već nekoliko puta sam čuo da komšije iz ulaza silaze i odlaze,... možda i nisu svi oni komšije,... možda su to gosti koje su komšije i komšinice imali,... možda su neki otišli na posao. Znam zasigurno da jedna žena radi u kliničkom centru kao medicinska sestra. Možda ona ima taj veoma rani "shift". Ali, ja nisam neotesani "ljak-se", ja ne virim kroz špijunku i proveravam ko to mrda, i zašto je tako obučen, i kakva mu je tašna, i da li puši dok silazi niz stepenice. Kada bi postojala neka špijunka kroz koju bih mogao da proverim gde se ta potreba da se zaspi izgubila, šćućurila i sakrila. Ovo je kao da si na onom istom stadionu i igraš se žmurke sa samim sobom.

Evo, podrignuo sam "Persen forte". To je dobar znak. Sećam se da to znači da se polako odlazi u REM. Miris valerijane koja tako godi mome telu, zasladio mi je nozdrve. Ja volim tu aromu.

Laku noć za sve vas, laku noć i za tebe, moj najdraži "HELPMEHELPME". Ovog divnog jutra koje je bez vetra. Ohhh, opet dan. Dugo, dugo ga nisam video ovako šarmantnog, ili što bi jedna ciganka koja prosi rekla: "Daj dva dinara, ti si tako šaramantan,...",... ili što bi jedan cigančić koji pere prozore i vetrobranska stakla rekao jednom prilikom, a sve to na semaforu dok čekaš zeleno svetlo: "Daj dva dinara, da bog da jebo plavušu,...",... ili što bi sada HELPMEHELPME rek'o: "Evo ti 100.000.000.000.000 kuvajtskih dinara, samo me pusti da zaspim k'o čovek!"

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home