Saturday, June 14, 2008

BOLLOCKS.

Teleport u prošlost, vreme kada su počeli neki drugi ljudi da ugnjetavaju ideju o tome šta je muzika. Trenutak kada tinejdžer počinje da poništava svoj dotadašnji ukus i počinje da otkriva i formira neki novi ukus. Mitomanija u malom, kada se na hodniku osnovne škole ispredaju dekadentne priče o doživljajima nekih nemogućih ljudi koji stalno na ivici zakona prave od sebe vudu lutkice, urbane indijance,... ali ne kao hip-fuckin'-hop, ili gengsta-vest-koust-rep, ili Mira-Marlboro-Suzuki-revolver-mitraljez-Škorić-kosovka, nego kao SEKS PIŠTOLJI (kako ih je zvao moj brat od ujaka, Duki),... EXPLOITED, GBH, TOY DOLLS, RAMONES, DEAD KENNEDY'S,... iako nisam previše pripadao tom društvancetu sa hodnika, rado sam upijao sve te nemoguće informacije šta je radio Olga na nekom ili posle nekog certa, kako je Sid ubio svoju devojku, kako je Wattie pravio svoju frizuru,... kako je bilo na POK-u,... bla, bla,... potom sam i ja nabavio martinke (steel cap, 14 holes), šišao se na vrlo kratko i potpuno bez ideje o tome šta mojoj okolini znači "Dečko koji obećava", i koliko sam blizu tog toka, ali uz Bitls-Stons-Pleters-voćnjak-svinjokolj-basket&fuca vaspitanje, ostadoh potpuno van tokova,... kao neko fino dete koje je kako vreme prolazi sve više i više pronalazilo sebe u upravo tim i takvim društvima,... istina, ona se nisu mnogo menjala, ali je svaka transformacija dolazila kao logičan sled.

Djura, Uti, Marko i Vuk su "piiiiiiiiii" kevu sinoć na svom "tribjut" koncertu. Zagrevanje za ovogodišnji "mejn stejdž",... sine, cedjenje poslednje "tinejdž" bubuljice se sinoć dogodilo,...

Prijalo je,... mnogo je dobro. Bez greške, sa zvukom kao da su "Pištolji" lično bili prisutni, iskreno uživanje svih učesnika dogadjaja, a posebno samog benda i grupice posetilaca u prvim redovima.

Savršena energija, savršeni trenutak i odličan stav. Svaka čast!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home