Saturday, June 28, 2008

A SADA VIC!!!

Ili bolje kazano, evo vam jedan štos.


Na nivou najveće loto igre koju organizuje "cela planeta" učestvuje i jedan ciga (rom).

Pukom srećom završi i u TV studiju, i još većim spletom srećnih okolnosti, upravo izvuku njegov broj i postave mu pitanje da li zna koji će broj biti sledeći izvučen. Postoji šansa od "tačan odgovor puta deset na minus trideseti" da će on tačno odgovoriti.

Naravno, kao iz topa ciga odgovori 56.

Voditelj ga priupita da li želi još malo da razmisli jer je zaista prebrzo odgovorio. Ciga njemu odgovara da ostaje pri svom stavu. Ubace oni u bubanj tih milion kuglica sa ispisanim brojevima i posle par sekundi izadje broj 56.

Ciga je osvojio sto milijardi kuvajtskih dinara. Sretan ciga, sretan voditelj, sretan reditelj,... svi sretni.

Kao što to obično i biva, pita sada voditelj cigu kako je bio tako siguran,... kako je uspeo,... ima li to veze sa nekom tajanstvenom vodicom sa još tajanstvenijeg izvora,... providjenje,... statistički obrazac još uvek nepoznat nauci,...

Počne ciga svoj ekspoze:

,... vidiš,... preksinoć sam sanjao 7 žena koje su me sve vreme sna tetošile, radile najlepše stvari, dizale samopouzdanje do nemogućih visina,... i tako satima,...

A-ha,... reče voditelj,... i onda?

,... vidiš,... sinoć sam sanjao 7 prelepih konja koje sam jahao u galopu po najlepšim livadama i isto tako satima.

A-ha,... reče voditelj,... i onda?



,... pa ništa,... onda sam pomnožio ta dva broja, reče ciga i ode u istoriju!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haha ti si blesav:)
s' vremena na vreme navratim na ovaj blog i vidim da nema komentara i ja ih ne ostavljam, a par puta se nasmejah dobro ili zamislih?!
lovelles nemu taj sharm

8:23 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home